Bank VTB-nin Çağrı Mərkəzinin telefonları susmur
2017-ci ilin 1-ci rübündə VTB (Azərbaycan)-ın Çağrı Mərkəzinin (Call Center) operatorları bankın müştərilərindən 15 000-dən çox zəng qəbul edib, telefonla verilən məsləhətlərin ümumi müddəti 21 min dəqiqə və ya 350 saat təşkil edib. Bu barədə "Marja"ya Bankdan bildirilib.
Məlumata görə, müştərilərin ən çox müraciət etdiyi müddət saat 11:00-dan 15:00-dək qeydə alınıb. Gün ərzində operatorlar orta hesabla 300 sorğuya cavab verib, bu zaman operatorun cavabını gözləmə müddəti orta hesabla 23 saniyə, sorğunun həllinə sərf olunan vaxt isə 2 dəqiqə təşkil edib. Daxil olan sorğuların böyük hissəsi bankın tarifləri, məhsulların şərtləri, seyf qutuları, internet-bankinq xidmətinə qoşulmaq barədə olub.
Hazırda 986 qısa nömrəli Çağrı Mərkəzi bankın müştəriləri ilə daimi əlaqə saxlamaq üçün əsas kommunikasiya vasitələrindən biridir. Müştərilər bankın qaynar xətti ilə əlaqə saxlayaraq unikal müştəri kodu vasitəsilə öz hesabları barədə bütün məlumatları əldə edə bilər. Çağrı Mərkəzinin operatorları həmçinin plastik kartların buraxılışı, kreditlərin verilməsi, depozitlərin yerləşdirilməsi üzrə onlayn sifarişlər qəbul edir və bankın Facebook sosial şəbəkəsindəki rəsmi səhifəsində suallara cavab verir. Çağrı Mərkəzinin operatorları nəinki zəngləri qəbul edir, həmçinin bankın saytındakı zəng sifarişi funksiyası sayəsində müştərilər üçün rahat olan vaxtda zəng edib, onları maraqlandıran sualları cavablandırırlar.
“Operatorların işinin vacibliyini və məsuliyyətini nəzərə alaraq biz, qaynar xətt ilə müştərilərə göstərilən xidmətin keyfiyyətini daim artırırıq. Bankın müştəriləri əmin ola bilər ki, bankın Çağrı Mərkəzinə zəng edərək onlar bütün lazımi məlumatı və peşəkar dəstək alacaqlar ”- deyə, bank VTB (Azərbaycan)-ın Çağrı Mərkəzinin rəhbəri Rasim İslamov bildirib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları"da 6 milyard 263 milyon manatlıq defisit - ÖTƏN İL ZƏRƏRİ 18 DƏFƏ ARTIB
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Bakcell “Media Savadlılığı” Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır
- 8 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
-
10 saat əvvəl
Dövlət şirkəti istiqraz buraxılışı yolu ilə 30 milyon dollar borc alır
- 10 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dövlət Vergi Xidmətinin rəisinə 2 yeni müşavir təyin edilib
Elektron siqaretlərin idxalı və satışı ilə məşğul olan şirkətlər ciddi narahatdırlar – “DAHA UZUN ZAMANA EHTİYACIMIZ VAR”
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Vergi nəzarətində yeni mərhələyə keçid planlaşdırılır - elektron audit tədbirinin ləğvi nəzərdə tutulur
Ən çox oxunanlar
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
1 ton Azərbaycan narının ixracından gəlir 100 dollar artıb
Bakı metrosunun reklam gəlirləri açıqlanıb
"KƏPƏZ BOKT"ın istiqrazlarına 55 investor 55 sifariş təqdim edib, emissiya tam məbləğdə yerləşdirilib
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul


















.jpg)



.jpg)




