Media məlumatları manipulyasiya etmir, problemləri işıqlandırır
PR üzrə ekspert Anar Əskərov: "Mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlər çoxdur. Onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…Media nələrə diqqət edir?
Medianın əgər sizinlə və ya təmsil etdiyiniz qurumla bağlı neqativ məlumatlara fokuslandığını düşünürsünüzsə, əslində haqlısınız. Xüsusilə də, bu mövzular şəxsi xarakterlidirsə, onların diqqəti daha da artır. Amma… Bu o demək deyil ki, media bunu qəsdən edir və ya ancaq neqativlər haqqında danışır.
Bəzi partizan və reket xəbər saytlarını çıxsaq, əksər media qurumları, həqiqətən baş verən problemlər haqqında danışırlar. Bunu isə bizə qarşı bir addım kimi görmək yanlışdır. Əksinə, onlar bəzən özümüzün xəbərsiz olduğumuz problemləri tapıb göstərirlər ki, ona görə onlara minnətdar olmalıyıq. Bəzən isə bildiyimiz, amma həll etməyə həvəsli olmadığımız məsələləri işıqlandırırlar, bu da həmin problemə daha ciddi yanaşmağımıza səbəb olur.
İndi isə gələk əsas bildirmək istədiyim mövzuya
İllərdir PR və reputasiya menecmenti üzrə konsultasiya verirəm. İşimin, eləcə də, şəxsi marağımın böyük bir hissəsini də risklərin (reputasiya üçün olan) ölçülməsi və böhranların idarə edilməsi təşkil edir. Bu səbəbdən uzun illərdir medianın müxtəlif şəxslər və ya qurumlar haqqında yayımladığı neqativ məlumatları izləyirəm.
Bu illər ərzində apardığım müşahidələrə əsasən deyə bilərəm ki, məni təəccübləndirən və təəssüfləndirən əsas məsələlərdən biri də bir çox yerli şirkət (istər böyük, istər orta, istərsə də kiçik ölçülü olsun) və ya dövlət qurumları ilə bağlı mediada çıxan neqativ məlumatlara reaksiya verənlər arasında, bu kimi məlumatların qəsdən işıqlandırıldığını və bunun sifariş əsasında baş verdiyini düşünənlərin çox olmasıdır.
Nəticədə, onlar medianın diqqət çəkdiyi problemin gerçək səbəbini araşdırmağa və onu həll etməyə meyl göstərmir, əksinə, ya susurlar, ya da həmin məlumatlara qarşı təkcə açıqlamalar verməklə işi həll etdiklərini düşünürlər.
Bu yanaşma nəyə səbəb olur? Cavab çox sadədir: həmin şəxslər və ya qurumlar haqqında təkrar-təkrar oxşar mövzularda neqativ tərkibli kontentlərə rast gəlirik. Çünki onlar problemi həll etmək əvəzinə, özlərini problemin olmadığına, məlumatların manipulyasiya edildiyinə inandırmağa çalışırlar. Problem isə davam edir, media onu görür və yenidən işıqlandırır…
Yəni, susmaq həll, açıqlama isə kifayət deyil! Böhran həm də inkişaf etmək üçün bir fürsətdir. Problemi həll edərək diqqətlər üzərinizdə ikən səsinizi daha da gücləndirə, özünüzü daha çevik və məsuliyyətli göstərə bilərsiniz.
Məlumatların bilərəkdən manipulyasiya edilməsi hər zaman aktual bir mövzudur, lakin onu əsas gətirərək yayımlanan neqativ məlumatları və onların qaynaqlandığı problemləri görməzdən gəlmək yol verilməzdir.
Yalnız özümüzü problemin ilk qaynağı kimi gördükdə inkişaf edə, ancaq bu yolla problemlərimizi həqiqətən başa düşüb, onları həll edə bilərik!
Müəllif: PR üzrə ekspert Anar Əskərov
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
- 11 d. əvvəl
-
14 d. əvvəl
Dövlət Neft Fondunun səhm gəlirləri 3 ayda 1 milyard dollardan çox artıb
-
27 d. əvvəl
Türkiyədə Azərbaycan vətəndaşlarına mənzil satışı artıb - 11 AYDA 831 MƏNZİL
-
34 d. əvvəl
Hyundai 569 min avtomobilini geri çağırdı: ABŞ araşdırmanı bağladı
- 59 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
İstehlakçılar və tərəfdaşlar niyə “Bonaqua”ya üstünlük verir?
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycanın xaricdən avtomobil alışı 11 ayda 100 min ədədi keçib - 2 MİLYARD DOLLARLIQ İDXAL
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Azərbaycanda elektron siqaretlər qadağan olunur
"Caucasus Auto"nun Bakıda yeni Baş ofisi açıldı
Rəsmi Moskva: Rusiya sövdələşməyə hazırdır
Ən çox oxunanlar
İstehlakçılar və tərəfdaşlar niyə “Bonaqua”ya üstünlük verir?
Neftin qiyməti 7 ay sonra ilk dəfə 60 dollardan aşağı düşdü
Azərbaycanın xaricdən avtomobil alışı 11 ayda 100 min ədədi keçib - 2 MİLYARD DOLLARLIQ İDXAL
Bank yeni “Neftçilər” filialını istifadəyə verdi
Dekabrın 17-də gözlənilən hava şəraiti



















.jpg)


