3-cü dəfə Azərbaycanın sevilən suyu seçildi
(®) Azərbaycanın qablaşdırılmış içməli su bazarında əhaliyə təqdim edilən bir neçə su markası mövcuddur. Onların alıcılıq qabiliyyəti və rəqabət payı üzrə “ERA Marketing Center” tərəfindən aparılan ənənəvi araşdırma başa çatıb.
Araşdırmada əhali arasında sorğu keçirilərək yüksək tələbatlı su markalarının siyahısı hazırlanıb. Maraq üçün qeyd edək ki, suallar beynəlxalq standartlara uyğun verilir və sorğu əhatə dairəsinə görə bütün bölgələri əhatə edir.
Builki sorğuda iştirak edən respondentlərin rəyinə əsasən, aşağıda qeyd olunan 5 göstəricinin ümumi ortalaması üzrə "Sirab" markası digər markalar ilə müqayisədə daha üstün göstəriciyə sahib olub.
Ölkənin sevimli su markası aşağıdakı 5 fərqli indeksə görə hesablanıb.
1. Real dəstəkçi göstəricisi (Loallıq –NPS)
2. Məmnuniyyət indeksi (CSAT)
3. Ümumi təəssürat
4. Keyfiyyət qavranışı
5. Qiymət –keyfiyyət balansı/marka dəyəri qavranışı
2023-cü ilin sonunda istehlakçılar arasında aparılan sorğunun nəticəsində “Sirab” brendi liderliyini qoruyub. Müxtəlif kriteriyaları əsas götürən istehlakçıların çoxu “Sirab” adını çəkib. Beləliklə "Sirab" üçüncü dəfə Azərbaycanın sevilən suyu seçilib.
“Sirab Satış və Dağıtım" MMC-nin təsisçisi və direktoru Alper Yaycılı təmsil etdiyi markanın liderliyini qorumasını belə əsaslandırıb: “Azərbaycanın müxtəlif ərazilərində yaşayan “Sirab” istifadəçilərinin sorğuda markamızı seçməsi qürurludur. “Sirab” məhz müştərilərin - onu seçənlərin sayəsində liderliyini qoruyur. Bizə görə hər bir müştərinin rəyi – dəstəyi çox önəmlidir.
Media vasitəsilə “Sirab”ı seçdiklərinə görə insanlara təşəkkür edirəm. Azərbaycan torpağına bəxş olunan təbii su ehtiyatı olan “Sirab”ı süfrəyə daşımağın məsuliyyətini dərk edirik. “Sirab” markasının öz sahəsində öndə olması həm də onun milyonlarla müştərisinin düzgün seçim etməsi deməkdir. “Sirab” təbii mineral müalicəvi süfrə suyu illərdi etimadı doğruldur və keyfiyyətini qoruyur. Bu gün “Sirab” təkcə Azərbaycanda deyil, həm xarici ölkələrdə tanınan və sevilən milli brendimizdi. Keyfiyyətimiz bizim uğurumuzun əsas sirridir”
“Sirab” 70 ildən çox müddətdə istehlakçının gözləntisini doğruldur. Minerallarla zəngin olan “Sirab” suyunun Azərbaycanla yanaşı ABŞ, Kanada, Rusiya, Belarus, Qazaxıstan, Türkiyə, Türkmənistan, Çin, İran, İraq, Qətər, Polşa, Kuveyt, Ukrayna və Baltikyanı ölkələrdə özünəməxsus yeri var. Bu o deməkdir ki, “Sirab” mineral suyu Avropa bazarında da layiqli yerini tutub.
Qeyd edək ki, “Sirab” markası Azərbaycan idmanının qüruru “Qarabağ” FK və Azərbaycan Voleybol Federasiyasının rəsmi su təminatçısıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 10 saat sonra
- 14 saat əvvəl
-
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Coca-Colanın rəhbəri Türk Dünyasını əhatə edən mükafata layiq görülüb
-
1 gün əvvəl
Nazir Rəşad Nəbiyev “AMD” şirkətinin baş vitse-prezidenti ilə görüşüb
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Azərbaycanın ilk premium smart yaşayış kompleksi - İNŞASINA BAŞLANILIR
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
-
1 gün əvvəl
Azərbaycan əhalisinin 11 ayda 81 milyard manata yaxın gəlir əldə etdiyi bildirilir
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Daha 606 nəfər hərbi qulluqçu mənzillə təmin olunacaq
Havanın temperaturu 5-7 dərəcə enəcək - XƏBƏRDARLIQ
Bu il Azərbaycanda hər gün orta hesabla 57 boşanma olub
Ən çox oxunanlar
Balaxanıdakı çay evi - Həyat Sığortası tərəfindən ödənilmiş borc
Azərbaycanın avtomobil istehsalında tənəzzül dərinləşir
Noyabrda dövlət büdcəsinin profisiti azalıb
Barclays 2026-cı il üçün Brent neftinin qiymət proqnozunu açıqladı
Dekabrın 13-də gözlənilən hava şəraiti
























.jpg)

