Hüquqları məhdudlaşdıran şərtlərin müqavilələrə daxil edilməsi məsuliyyətə səbəb olur - DÖVLƏT XİDMƏTİ
İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti öz səlahiyyətləri çərçivəsində istehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdıran şərtlərin müqaviləyə daxil edilməsinin qarşısının alınması ilə bağlı tədbirlər görür.
Xidmətin yaydığı məlumatda bildirilir ki, “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunda qeyd olunur ki, qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hüquqlarla müqayisədə istehlakçının hüquqlarını məhdudlaşdıran müqavilə şərtləri etibarsız sayılır.
Dövlət Xidməti sahibkarları istehlakçılarla bağladıqları müqavilələrin məzmununu istehlakçı hüquqların müdafiəsi sahəsində qanunvericiliyin tələblərinə uyğunlaşdırmağa, sahibkarlar tərəfindən istehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdıran şərtlərin müqavilələrə daxil edilməməsinə çağırır.
Dövlət Xidmətinə daxil olan istehlakçı müraciətləri araşdırılarkən sahibkarlar tərəfindən vətəndaşlara təqdim olunan müqavilə şərtləri mütəmadi olaraq təhlil olunur. İstehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdıran müqavilə şərtləri aşkar edildikdə, bununla bağlı hüquq pozuntusuna dair inzibati xəta haqqında protokol tərtib olunur.
Cari ilin 10 ayı ərzində istehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdıran şərtlərin müqaviləyə daxil edilməsinə görə İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 447.0.9-cu maddəsi ilə 10 inzibati xəta haqqında protokol tərtib olunub. İstehlakçı hüquqlarını məhdudlaşdıran şərtlər daha çox istehlakçıların əldə etdikləri lazımi keyfiyyətli malların dəyişdirilməsi qaydalarının, istehlakçıların lazımi keyfiyyətli mal, xidmət əldə etmək hüququnun, qüsurlu malların dəyişdirilməsi, qaytarılması ilə bağlı tələb irəli sürmək hüququnun pozulması, qanunvericiliyə zidd olaraq zəmanət öhdəliklərinin tətbiq olunmadığı halların dairəsinin müəyyənləşdirilməsi ilə bağlı olub.
Qeyd edək ki, sözügedən məsələlər Mülki Məcəllənin 623, 624, “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun 7, 9 və 15-ci maddələri ilə, eləcə də “Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında” Nazirlər Kabinetinin 94 nömrəli Qərarının 5-ci hissəsi ilə tənzimlənir.
Belə ki, istehlakçı müqavilədə və ya qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddətdə aldığı malda qüsur və ya saxtalaşdırma halı aşkar etdikdə, öz istəyi ilə satıcıdan həmin malın digər lazımi keyfiyyətli malla dəyişdirilməsi, satış qiymətinin uyğun şəkildə azaldılması, malın qüsurlarının aradan qaldırılması, qüsurların aradan qaldırılması üçün özünün, yaxud üçüncü şəxslərin çəkdiyi xərclərin ödənilməsi, müqavilənin ləğv edilməsi və ona dəymiş zərərin ödənilməsi ilə bağlı tələblərdən biri ilə çıxış edə bilər.
İş görülməsi və ya xidmət göstərilməsi üzrə bağlanmış müqavilə şərtlərindən kənara çıxaraq işdə, xidmətdə qüsurlara yol verilmişdirsə, istehlakçı öz istəyi ilə işdə (xidmətdə) olan qüsurların aradan qaldırılmasını, qüsurları aradan qaldırmaq üçün özünün və ya üçüncü şəxslərin ödədiyi xərclərin ödənilməsini, iş (xidmət) üçün ödədiyi haqqın uyğun olaraq azaldılmasını, müqavilənin əhəmiyyətli dərəcədə pozulduğu hallarda isə müqavilənin ləğv olunmasını və dəymiş zərərin əvəzinin ödənilməsini tələb edə bilər.
İstehlakçının aldığı qeyri-ərzaq malını, əgər satıcı tərəfindən daha uzun müddət elan edilməyibsə, on dörd gün ərzində başqa ölçülü, formalı, qabaritli, fasonlu, rəngli və ya quruluşlu oxşar mala dəyişdirmək hüququ var. Satıcıda dəyişdirilmək üçün zəruri mal olmadıqda istehlakçı əldə etdiyi malı satıcıya qaytara bilər və mal üçün ödədiyi pul məbləğini geri ala bilər.
Qeyd olunan hüquqları məhdudlaşdıran müqavilə şərtləri etibarsız sayılır və sözügedən müqavilə şərtlərinin tətbiqi nəticəsində istehlakçıya zərər dəyibsə, həmin zərər tam şəkildə ödənilməlidir.
Vətəndaşlar hüquqlarını məhdudlaşdıran şərtlərin müqavilələrə daxil edilməsi halları ilə qarşılaşdıqları zaman İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə birbaşa ərizə, rəsmi internet səhifəsi (- https://competition.gov.az/az/page/muraciet/erize-sikayet-teklif), elektron poçt (- [email protected]) və 195-1 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə müraciət edə bilərlər.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 4 gün sonra
-
-
16 saat əvvəl
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
- 16 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
Cahan Şirkətlər Qrupuna daxil olan "Enna" şirkəti "Dayaq" mükafatına layiq görülüb
-
17 saat əvvəl
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
-
17 saat əvvəl
“Naxtel” abunəçilərinin digər mobil operatorlara miqrasiyası uğurla tamamlanıb
-
17 saat əvvəl
Şikayətlərin yarıya yaxını internet və telefon rabitəsi xidmətlərilə bağlı olub
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
Bakcell-in lotereyasında 11-ci lüks avtomobil uduldu!
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
Azərbaycan Dəmir Yolları "Dərnəgül" dayanacağını tikir
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
"Balıq ehtiyatlarının bərpası üçün Xəzərə və daxili su hövzələrinə 17-35 milyon ədəd körpə balıq buraxmağa ehtiyac var"
10 illik proqramı 3 ilə mənimsəmək imkanı - VİDEO+FOTO
Ucuz təbii qaz Avropanın sənaye böhranını həll etmədi
Xalq Bankda yeni təyinatlar












.jpg)




