Bioloji fəallığa malik qida əlavələri necə reklam edilməlidir?
Bioloji fəallığa malik qida əlavələri qida rasionunu zənginləşdirmək məqsədi daşıyır. Bu məhsullar bitki, heyvan, mineral mənşəli və ya kimyəvi yolla alınmış bioaktiv maddələr və onların komplekslərindən istifadə edilməklə farmasevtik formada hazırlanır və onların gündəlik qəbuletmə dozası müəyyənləşdirilir.
“Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin reklamı sahəsində xüsusi tələblər müəyyən edilib. Belə ki, mövcud qanunvericiliyin tələblərinə əsasən, bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin reklamının açıq məkanda yerləşdirilməsi qadağandır.
Bundan əlavə, tələblərə əsasən, bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin reklamında:
-Onların dərman vasitəsi olmadığı barədə məlumat verilməlidir, həmçinin dərman vasitəsi və ya müalicə xüsusiyyətinə malik olması barədə təəssürat yaradılmamalıdır.
-Onlardan istifadə edənlərin xəstəliklərdən sağalmasının, səhhətinin yaxşılaşmasının konkret hallarına, bu məhsulların tədqiqinin nəticələrinə istinad etməklə, istifadə olunmasının faydası barədə tövsiyələr verilməməlidir.
-Bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin üstünlükləri barədə məlumatlar verməklə, sağlam və təbii məhsullarla qidalanmadan imtinaya təhrik olunmamalıdır.
-Reklamlarda bu məhsulların istifadəçilərinə minnətdarlıq bildirilməməlidir.
Bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin reklamının sifarişçisi reklam istehsalçısına və reklam yayıcısına onların tələbi əsasında aşağıdakı sənədlərin surətini təqdim etməlidir:
-Həmin məhsulların uyğunluq, mənşə, qida təhlükəsizliyi (sağlamlıq) sertifikatının və ya onların istehsalçısının qida təhlükəsizliyi qeydiyyatına alınmasına dair dövlət reyestrindən çıxarışın surəti;
-İstifadəsinə dair təlimatın, bu təlimatda dərman vasitəsinin buraxılması qaydası göstərilmədiyi hallarda, müvafiq məlumat olan sənədin surəti;
-Reklamda istinad olunduqda, tədqiqatların nəticələrini təsdiq edən sənədin surəti.
Ölkəmizdə mövcud olan reklam qanunvericiliyinə əsasən, istehlakçıları çaşdırmağa yaxud aldatmağa yönəldilmiş bu cür reklamlar və ya haqsız, qeyri-dəqiq və gizli reklamların yayımlanması nəticəsində haqsız rəqabətə yol verilməsinə görə məsuliyyət tədbirləri nəzərdə tutulur.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
-
8 d. əvvəl
Hyundai 569 min avtomobilini geri çağırdı: ABŞ araşdırmanı bağladı
- 33 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
İstehlakçılar və tərəfdaşlar niyə “Bonaqua”ya üstünlük verir?
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanın xaricdən avtomobil alışı 11 ayda 100 min ədədi keçib - 2 MİLYARD DOLLARLIQ İDXAL
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Hyundai 569 min avtomobilini geri çağırdı: ABŞ araşdırmanı bağladı
Rəsmi Moskva: Rusiya sövdələşməyə hazırdır
Neftin qiyməti 7 ay sonra ilk dəfə 60 dollardan aşağı düşdü
Azərbaycanın xaricdən avtomobil alışı 11 ayda 100 min ədədi keçib - 2 MİLYARD DOLLARLIQ İDXAL
Ən çox oxunanlar
Bank yeni “Neftçilər” filialını istifadəyə verdi
Dekabrın 17-də gözlənilən hava şəraiti
Maaşa uyğun kredit – Expressbankda
Azərbaycanda sabit genişzolaqlı internetin sürəti 2%, mobil internetin sürəti isə 4%-dən çox artıb
Ford elektrikli avtomobillərdə zərər edir, strategiya dəyişir: 13 milyard dollarlıq itki
11 ayda dövlət büdcəsindən 292,7 milyon manat geri qaytarılıb
Azərbaycanda Rəqəmsal Logistika Platforması yaradılır














.jpg)



