Cubics BMS ilə korporativ satışları artırmağın 5 əsas üsulu
(®) İstənilən şirkətin döyünən ürəyi onun satışlarıdır. Bu göstəricinin artması üçün satış komandasından əlavə bütün heyyət maksimum dərəcədə səy göstərir. Lakin bəzi müəssisələrdə idarəetmə sisteminin şirkətə tam uyğun olmaması satış göstəricilərinə mənfi təsir göstərir.
Digər ERP həllərindən fərqli olaraq Cubics BMS istifadəçiləri həm yeni sorğuların emalını tez zamanda həyata keçirir, həm də müştəri ilə təkrar əlaqə prosesini nəzarət altında saxlayır.
Gəlin bu sistemin korporativ satışlara necə müsbət təsir edə biləcəyinə nəzər yetirək.
1. Sorğuların emalı.

Cubics həllərində sorğular manual və ya avtomatik qaydada sözləşmələr kanbanına əlavə edilə bilər. İnteqrasiya sayəsində saytdan gələn sorğular avtomatik olaraq müvafiq kanbana əlavə edilir. Əgər sorğu zəng, email və ya digər əlaqə vasitəsi ilə daxil olubsa, onu manual olaraq da yaratmaq mümkündür.
2. Zənglər.

Cubics BMS sisteminin Çağrı Mərkəzi modulu sayəsində bütün zəngləri dinləmək, yükləmək və dəyərləndirmək mümkündür. Bundan əlavə, zənglərin ümumi statistikası panel şəklində əks etdirilir, zəng edənin məlumatlarını isə elə zəng zamanı qeyd etmək mümkündür.
3. Yazılı sorğular.

Cubics BMS sistemi digər platformalar ilə rahat inteqrasiya edildiyi üçün şirkətə gələn Email, WhatsApp, Telegram, Messenger və s. bütün növ yazılı müraciətləri tək pəncərədən idarə etmək mümkündür.
4. CRM və müştəri tarixçəsi

Müştəri haqqında məlumatların əks etdirilməsi, habelə müştəri ilə aparılan bütün danışıqlar və təqdim edilən bütün qiymət təklifləri Cubics BMS sistemində müştəri tarixçəsi bölümündə əks etdirilir.
5. Satış üzrə tapşırıqlar.

Müştərilər ilə görüş vaxtlarını doğru planlamaq, xatırlatma üçün zəng etmək, email yazmaq və s. kimi işlər çox asanlıqla Cubics BMS Tapşırıqlar modulu ilə idarə edilir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 4 gün sonra
-
-
4 saat əvvəl
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Cahan Şirkətlər Qrupuna daxil olan "Enna" şirkəti "Dayaq" mükafatına layiq görülüb
-
5 saat əvvəl
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
-
5 saat əvvəl
“Naxtel” abunəçilərinin digər mobil operatorlara miqrasiyası uğurla tamamlanıb
-
6 saat əvvəl
Şikayətlərin yarıya yaxını internet və telefon rabitəsi xidmətlərilə bağlı olub
- 6 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
Bakcell-in lotereyasında 11-ci lüks avtomobil uduldu!
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
Ən çox oxunanlar
Azərbaycan Dəmir Yolları "Dərnəgül" dayanacağını tikir
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
"Balıq ehtiyatlarının bərpası üçün Xəzərə və daxili su hövzələrinə 17-35 milyon ədəd körpə balıq buraxmağa ehtiyac var"
10 illik proqramı 3 ilə mənimsəmək imkanı - VİDEO+FOTO
Ucuz təbii qaz Avropanın sənaye böhranını həll etmədi
Xalq Bankda yeni təyinatlar








.jpg)






.jpg)



